nups Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 er herved googlet, oversatt og utprøvd.. De overgår alle browniesene jeg har lagd før. Måtte bare nevne det! ;-)
nups Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2007 *slenger fra meg forkle med en indignert mine og rister på hodet av toroelskende kranglere*
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Okey.....like stor slikkepott som Nigella du også da eil ?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå