Gå til innhold

Hva jobber dere m?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Har gjort det i mange år nå. Kjenner jeg kunne tengt meg noe nytt,mn aner ikke hva. Jeg har jo ikke uttdannelse i noe annet..... Blæ er lei nå. Godt det snart er ferie.Så fortell hva dere gjør å om dere trivest m det osv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er student. skal bli barnevernspedagog. tror jeg vil trives i den type jobb. nesten sosiolog og, bare ett halvt år igjen, hvis jeg vil. men det ble for tørt for meg.. ellers jobber jeg på et røde kors senter, men bare ved siden av. lenge siden sist nå da, er fremdeles i permisjon, og ingen barnehageplass ennå..

kan du ikke omskolere deg hvis du mistrives?

Skrevet

Jo jeg skulle sikkert gjort det. Men jeg mangler noen fag fra gymnaset for å få full studie kompetanse... + at sønnen min er 2,5 årså da får jeg vel ikke noe støtte etter han er fylt 3 år? Jeg kunne og tengt meg å blitt BV pedagog faktisk.. Mn det var di fagene da..

Skrevet

tror du kan få det utvidet to år:) os altså, men rett på utdanningstønad ++ hvis du nileser og tar opp fag hos privatist? kan gå:)

Skrevet

Du kan vel få Overgangsstønad i inntil 4 år under utdannelse, så lenge ungen er under 8 år... Så lenge du ikke har utdanning fra før, og du ikke har brukt opp av overgangsstønadsperioden....

Les på nav, reglene der...

Skrevet

Barnevernpedagog her, vært det noen år da. Trives og synes det er et spennende yrke!

Skrevet

hva gjør en barnevernspedagog? hvor lang utdannelse er det?

Skrevet

Jeg er hjelpepleier egentlig, men har jobbet i barnehage i 5 år.har trivdes veldig godt, men orker ikke gå tilbake til det nå...blir litt mye småbarn. Er heller ikke så lett åfå jobb som hjelpepleier kun på dagtid.

Jeg mangler også noen fag på vgs for å få studiekompetanse, så må ta det før jeg kan studere.

Fikk også beskjed hos nav at jeg ikke kan fåstøtte til utdanning fordi jeg har et yrke fra før... hadde ikkenoe å si om det var vanskelig å få jobb siden jeg ikke kan jobbe kveld helg...

såvet ikke hva jeg kommer til å jobbe med når jeg begynner å jobbe igjen.

Skrevet

Har hørt det er vanskelig med jobber som barnevernspedagog jeg... Kjenner ei som tok den utdannelsen for 5 år siden, og har ennå ikke fått jobb innen det...

Hva de gjør? Jobber i barnevern, pp-tjenste, barne og ungdomspsykatrien, familievernkontor ol... tror jeg... Som en sosionom, men fordypet for å jobbe med barn, sånn cirka ;)

Skrevet

DET VIL JEG! jeg vil bli sånn! hvordan blir man det?

Skrevet

Jeg er også student som mange andre her. Har bachelor fra reiseliv og tar master nå i økonomi.

Ang. barnevernspedagog; Det er en bachelorgrad. Tar 3 år normert eller 4 år om du tar det desentralisert.

Skrevet

Hjemmesykepleien. Veklser på å jobbe natt, dag og kveld nå. Elsker jobben min og har ikke lyst til å jobbe med noe annet :-)

Skrevet

jeg jobber på mmi, men håper at jeg er student ved høyskolen til høsten på sosionom linja ;)

Skrevet

Førskolelærer i sfo.

Skal se meg ometter noe annet etter hvert , selv om jeg trives, for har kun 60 % og pga innsparing blir den redusert noe etterhvert.

Har permisjon enda.

Innimellom kunne jeg tenke meg å jobbe med noe helt annet enn unger...

Skrevet

men det er noen regler som sier det at dersom du har jobbet 5år så trenger du ikke alle allm fagene for å studere videre på høyskole. du får realfagkompetanse eller lignende.

jeg er hjelpepleier og jobber min er kjempegøy. gleder meg nesten hver dag til å gå på jobb. det er skikkelig givende, og du får jobbe med andre mennesker! :)

Skrevet

Jeg studerer til førskolelærer, også tror jeg at jeg skal fortsette med spes.ped. når jeg er ferdig med grunnutdanninga. Artigartig :)

Skrevet

Jeg jobber som ambulansepersonell. Stortrives, men ikke spør hvordan kabalen med barnepass ser ut! :-P

Skrevet

Var ferdig for 7 år siden, hatt diverse jobber til nå. Aldri hatt problem med å få jobb heller. Har jobber i barnevernet, som flyktningekonsulent og nå som sosionom på psyk.avd. Allsidig og fin utdannelse.

Tar tre år ja.

Skrevet

tror ikke det skal være vanskelig å få jobb, ser ledige stillinger hele tiden. og som alenemor har jeg virkelig ekstra kompetanse (liker og tro det selv hvertfall) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...