Babyfacepsycho Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hvordan skal jeg få vesla til og sove lengre enn 30 minutter på dagen? Hun er tydelig trøtt, men våkner etter 30 minutter og nekter og sove mer. Så er hun i dårlig humør, og suttrete i et par timer før hun vil sove 30 minutter til. Hvordan kan jeg få henne til og sove litt lengre om gangen og bli uthvilt på dagen også? Tips mottas med glede. =)
snupp & mamma Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 jenta mi var også sånn.. hende nå også at hun vokner før hun er ferdig utkvilt, men hun sovner som regel igjen når hun får tutten.. hvordan eg hun når hun vokner? gråter hun? du må bare prøve å få henne til og sove lengre.. eneste tipset jeg har desverre.. det funket her å ikke ta henne opp...men la henne ligge og klage/preike osv...
Babyfacepsycho Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Hvis jeg da lar henne ligge og suttre og klage 30 minutter til etter at hun har våknet, og gir smokken og sånn bare. Tror du at hun skjønner det etter et par dager da og sover 1 time foreksempel? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå