Gå til innhold

MENY- trenger litt hjelp......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Skal lage meny kort som skal ligge på tallerken.

 

Hva skriver dere der.

 

Vi skal ha chilimarinerte krepsehaler til forett.

 

Skal vi da skrive:

 

chilimarinerte krepsehaler

eller

chilimarinerte krepsehaler, creme fraiche-dressing med dill.

 

Skriver dere alt hva som er med?

og hva med drikke?

Skriver dere opp begge deler eller kun maten?

 

Gjestene skal selv få velge mellom vin, øl og brus-så jeg tenker vi dropper drikke i menyen.

 

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Jeg ville hatt med det der creme fraiche,men så ville jeg nok droppet å skrive med drikken.

Hørtes veldig godt ut forresten;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...