SommerBris Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Skal lage meny kort som skal ligge på tallerken. Hva skriver dere der. Vi skal ha chilimarinerte krepsehaler til forett. Skal vi da skrive: chilimarinerte krepsehaler eller chilimarinerte krepsehaler, creme fraiche-dressing med dill. Skriver dere alt hva som er med? og hva med drikke? Skriver dere opp begge deler eller kun maten? Gjestene skal selv få velge mellom vin, øl og brus-så jeg tenker vi dropper drikke i menyen. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 heisann! Jeg ville hatt med det der creme fraiche,men så ville jeg nok droppet å skrive med drikken. Hørtes veldig godt ut forresten;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå