AneB Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Noen som vet hvordan barnehagedekningen der i strøket er?? Eller kommer til å bli de kommende årene?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ikke full, men ikke som i oslo. Kommer litt an på hvor i hønefoss
AneB Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Er ikke så lokalkjent at jeg vet hvor, hehe... Meesha, du er fra Hadeland? Tror jeg leste det her i går. Ble litt nyskjerrig fordi jeg har tilnytning der, og jeg kanskje kanskje kanskje skal flytte til området etterhvert...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jepp det stemmer:-) Et par av venninnene mine bor i hønefoss. Men er ca 35 min fra der jeg bor da:-) Hvor på hadeland vurderer du. Jeg vil egentlig ikke anbefale Jevnaker så veldig;-)
AneB Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Tenkte jeg skulle sende deg en PM, men kommer ikke inn på profilen din, er helt blankt...!? har bodd på Roa før, og det er jo ikke akkurat verdens navle... Blir sannsynligvis hønefoss, eller nærme hønefoss om det blir noe. Hva er det med Jevnaker da??
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jasså? Jeg kommer inn på profilen min..merkelig. Fikk pm her om dagen..hm.. Jeg bor andre veien..mot oslo, og stortrives. Vokst opp på jevnaker. og det er for noen et paradis på jord. Men jeg har sett baksidene av det stedet, og lensmannen har også uttalt at det er et av de verste stedene han har jobbet på i forhold til dop o.l. Ungdomsskolen er visstnok helt på trynet for tiden. De får ikke bukt med problembarna. Koselig på roa da:-) Hvis man har bil er det ålreit å bo der. Men jeg vet om flere som ikke har fått barnehageplass på jevnaker, og det er ikke full dekning her enda.
AneB Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Er vel akkurat det inntrykket jeg har fått av Jevnaker også. Eksen min jobbet der, og det var mer og mer vinningskriminalitet, narkomane småtyver og pøbelkids. Er uansett bare på tenke-nivå ennå. Er helt blankt der nicket ditt skulle stått etter innlegget du har skrevet inne på selve skravlesiden også, om du skjønner. Mulig det er her det er noe galt, for jeg får ofte ikke se noen innlegg, de er også helt blanke inne på selve skravle, ser bare at det er feks 9 svar... mystisk.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Så rart. Ja nei det har blitt skikkelig ille der nå. Jeg har vært veldig fast bestemt på at mine unger ikke skal vokse opp der
bomper`n Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 hei du;) jeg er fra Hønefoss;) veit det bygges nye barnehager her for tiden, så jeg tror nok dekningen begyner og bli ganske så bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå