*kuligjen* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Heisann! Har en babycomp som jeg har brukt i kanskje et halvt år nå. Idag er jeg på dag 31 i syklusen. Syklusen min varierer litt, enten er den på 31 dager eller 33 dager. I alle fall. Når jeg går inn fra klokken på compen, når jeg har trykket to ganger på sirkeltasten kommer jeg jo til dagen idag. Trykker jeg minus en gang her kommer jeg til dato 28.6 og det røde lyse blinker, og tegnet for befruktning og gutt lyser. Trykker jeg plusstasten kommer jeg til dato 21.03 og alle tre lysene lyser konstant og tegnet for gutt og fødselstermin lyser. Men det jeg lurer på er egentlig hva som er galt? For om jeg hadde vært gravid skulle ikke alle tre lysene ha vært konstant ute me klokka også eller? Å jeg kan ikke minnes å ha hatt blinking for mistanke om svangerskap heller....! Huff... Irriterende... Noen som vet om den kan gjøre slikt ofte eller? Takker for svar
*RutIetutt* Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Skal vi se om jeg husker dette riktig....brukte babycomp da jeg ble gravid...men det begynner jo å bli noen mnd siden nå...;o) 28.6+ det røde lyset er jo el-dagen. Hvis du har tastet inn de dagene du har hatt samleie og de har klaffet med dagene du er fruktbar vil jo compen blinke med de tre lysene og oppgi en antatt termindato og kjønn. Hvis alle tre lysene lyser konstant uten å blinke betyr jo det at du er gravid - det gjorde det i allefall for meg. Lysene lyser bare når jeg en trykker på de tastene eller nåe en måler tempen, ikke når bare klokken står på...gjør ikke det hos meg i allefall. Hvordan er tempene dine da? Fremdeles høye? Ville tatt en test jeg....for den skal ikke lyse sånn konstant hvis du ikke er gravid....;o) Lykke til:o))))
*kuligjen* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Tempen min har holdt seg ganske høy de siste dagene... Så kanskje det er håp for meg...! Skal kjøpe meg en test i morn etter jobb om ikke tanta har kommet Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå