Gå til innhold

Gutten min har fått verketå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig hos 2åringer da??? Han synes ikke det gjør spes vondt, men det ser ikke helt bra ut. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre? Fikk en gang en salve på resept når jeg hadde verkefinger, men veit ikke om den kan brukes på barn..hmm kanskje ringe legen i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett beinet i grønnsåpevann!!!! Det virker:):):)

Skrevet

Jepp grønnsåpe funker!!

Skrevet

Min har nettopp hatt det. Sett foten i grønnsåpebad 2 ganger daglig og smør med Brulidin etterpå, fåes uten resept på apoteket.

Skrevet

Tanken har slått meg, men ser ikke for meg at det beinet blir i vannet;o) Tenke kanskje å smøre på grønnsåpe og ha det på natta over med plaster på, men glemte det hehe. Ikke liker han plaster heller..

Skrevet

Har du Fucidin salve kan du bruke den på barn. Eldste min fikk stadig betennelser på tærne (ved neglebåndet) og fikk vanlig fucidin salve.

Ellers er jo grønnsåpebad bra. 2-3 ganger om dagen.

Skrevet

Mener du at han har en betennelse ved neglen? I såfall fikk vi et godt tips fra barnelegen: ta på krystallfiolett!! Det funka kjempebra på vår lille, og han var bare noen måneder da :-)

Skrevet

Lillegutten min fikk neglerotbetennelse når han var veldig liten, første sommeren hans og han er født i mars. Vi var på legevakt og fikk fucidin salve og da gled det sakte men sikkert over. :)

Skrevet

Ja det var det salva het! Fint, da skal jeg smøre på den i morgen=)

Krystallfiolett ja, det er jeg en stor tilhenger av;o) men tok dere på plaster da, vil ikke ha den fargen rundt omkring i huset hehe

Ja, tåa hans er gul og rød på ene siden øverst ved neglen.. aaau jeg synes det er så vondt, men han brøy seg ikke..

Skrevet

Vi tok på krystallfiolett og lot det tørke og på med pysj med hel fot. Var mye bedre neste morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...