Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hun begynte å klage på at hun hadde vondt i tissen på formiddagen i dag, og løp masse på do. Skvettet i trusa og tisset på seg. Så når vi er nede på badet (for n'te gang) sier hun.: Mamma...det gjør vondt å ta vaskepulver på tissen. Det svir. Hvordan vet du det spurte jeg henne, har du gjort det? Nei hun hadde ikke det sa hun, men jeg så hun løy. Sa at jeg ble ikke sint, men at jeg måtte vite det fordi da måtte hun spyle seg nedentil, og hun innrømte at hun hadde gnidd vaskepulver inn i tissen. Vi skal utrede jentungen for ADHD, og jeg må spørre...er dette normalt at fireåringer finner på? Har dere hørt om noe sånt? jeg blir fortvilet her. Jeg kan jo ikke la henne være alene noen steder
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Høres ut som noe enhver utforskende 4 - åring kunne finne på:):)
Expat Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Oj. Noe kreativt, aner ikke om de gjør sånn. Har noen snakket om at det er skittent der?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Nei. Aldri. Hun har fått beskjed om at såpe ikke må inn i tissen, og at det bare skal vann der. Heller ikke noe usyn på masturbasjon. Hun får pille til tåka tar henne, så lenge hun gjør det på rommet
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 :-) jeg blir litt fortvilet liksom..Jeg skjønner erter i neser, og bønner i ører. Men hun finner alltid på sånt når hun er på do. Hun har trukket ned en truse i doen og tettet hele skiten, hun spiser dopapir, hun river av tapet... alltid er det noe..og så dette...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Hehe:o) det høres ikke unormalt ut for meg iallefal:o) Min lillebror kom gråtende opp i stuen en gang jeg passset på ham, og hadde tyggis under forhuden!! Det var jammen styr skal jeg si, måtte bare ringe mamma med en gang:o) Tror han var rundt 4 år da.. Utrolig hva de kan finne på)
Dailis Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Hehehe, synes ikke det der virker så unormalt. Hjelp, husker sønnen til noen venner av mamma og pappa, han kom løpende, gråtende mot alle som stod og pratet "mamma, jeg klippet meg i tissen" og det stemte:S
Dailis Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Hos oss var det et lite håndkle som tettet doen, noe herk med hele doruller forsøkt skyllt ned også. Ene ungen spiser på alt! enda han er 4 år. Og rommet er allerede ferdig avtapetsert, så da slipper vi den jobben når vi nå skal tapetsere igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå