Gå til innhold

biligtester er de å stole på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

pakke med el tester og gravidtester bestilt fra billigeteste.dk ..hvordan er de å stole på?? noen som har noen erfaringer med de??de var jo veldig rimelige, tenker kanskje kvaliteten er dårlig jeg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eltestene funker som ei kule her i gården i alle fall, og veldig greit at de er såpass billige, i alle fall frem til man finner utav syklusen sin - går litt tester med da :o)

G-testene har jeg ikke fått prøvd enda, bare vært negative og bare fått mensen ;o)

Skrevet

Jeg syns g-testene er vel så bra som cb og alle de andre dyre merkene. De er fullt godkjente så de er like sikre som alle andre tester Også liker jeg det at det er så sterk farge på strekene... Det skal lissom litt til å misforstå... Men har jo ikke akkurat fått en positiv ennå da så skal jo aldri si aldri! Men det er jo vill forskjell i pris på alle disse testene så er ikke rart man begynner å lure! he he

Skrevet

så el testene er enkle å bruke,? man får posetiv test kun under el og ikke svake streker som gjør en usikker ?

Skrevet

Teoretisk sett kan du få svake teststreker når som helst siden man alltid har en viss andel av LH i kroppen, men de skal jo være like sterke/sterkere enn teststreken, og så lenge man forholder seg til dette så funker det fint. Får selv helt positive tester i ca 2 dager rundt eggløsning, og har da (dobbeltsjekker med temping) eggløsning vanligvis på den 2. dagen med positiv test, eller dagen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...