Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 hei hoppsann!!! ;o) er kjempe fornøyd med GT`n jah... angrer ikke ett sekund! ) har du bestemt deg for vogn nå eller? blir det til at du bestiller via nettet og utlandet? formen fin eller? klemmer....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Heisann hoppsann! Har kjøpt brukt GT vogn jeg og nemlig ;o) Fant ut at den blir sikkert brukt så få mnd at jeg gidder ikke kjøpe en dyr fancy en!! Så da er det bra du er fornøyd m din vogn!!! ) Formen er sånn passe... he he orker ikke si at den er bra lenger, for det er den ikke!!!! Har mye kynnere og verking og murring i ryggen, kaster stort sett opp om morgenen før jeg får i meg frokost, og blir fort sliten.... sukk.... men er jo ikke lenge igjen nå, 4 uker ca!! Det går fort, og jeg håper håper håper at han vil komme noen dager før, gjerne et par uker, he he, tror nemlig han er stor nok nå ;o) Orker ikke få ut en kjempebaby!!!! UÆ!!!! Bra dere har det fint da! ) Men kan tenke meg dagene flyr ja.... KLEM =)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 ja, var det jeg og tenkte, derfor kjøpte jeg en brukt en... ) safari du kjøpte eller? usj, da... håper du ikke blir værre da.. slitsomt nok på slutten! prøv å hvil deg når du kan i hvertfall, det gjorde jeg.. og det var godt.. ) ja da.. her nusses og koses det dagen lang, hehe.. har ei stolt storesøster! ;o) klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Åh så koselig!!!! Håper jeg slipper unna den verste sjalusien her og... men tror snuppa får litt sjokk, er jo vant til å ha mamman sin HELT for seg selv ;o) Var safari jeg kjøpte ja, MÅ jo ha svingbart hjul ;o) Er tungt nok med tvillingvogn fra før liksom, he he. Blir ikke mye hviling her i huset, hi hi, men jeg legger meg tidlig da, så sover masse om natta, selvom jeg våkner og føler jeg pines innimellom, tjihi ;o) Skal komme meg i seng nå faktisk, ganske sliten nå, puuuuuuuh... *teller ned dager!!!!!!* Kos deg m gullungene dine!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå