Gå til innhold

Avvenning...Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 16 mnd som fortsatt får pupp hele døgnet.2-4 ganger stort sett.Har drevet avvenning en drøy uke på natt, men han våkner fortsatt til samme tid.Hvordan få han til å ikke våkne om natta.Bør jeg kutte ammingen helt eller hva skal jeg finne på???Noen tips/erfaringer mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok nattavvenning forrige uke. var forberedt på det verste.. hun var vant til å få mm hver 2-3 time på natta og det ble ca 5 ganger per natt... har begynt å jobbe og det gikk bare ikke lenger.. jeg sa at fra klokken 23-06 så er krana stengt... bare vann på menyen... første natta var grei, bare litt sutring, andre natta var hylende illsint unge i 2 timer (stakkars naboer)... 3 natta litt sutring i en times tid.. 4 natta våknet hun men husket ikke helt hvorfor så endte med å leke i ca 1 time før hun sovnet igjen... og har siden da sovet gjennom hele natta...

hun får på morningen nå når vi står opp.. og en til to ganger til før hun legges på kvelden.. men det er vist ikke så interessant på dagen så tror hun avvenner seg selv nå..

hun er forresten 12mnd..

ikke så mange råd kanskje men vil anbefale å bare være konsekvent.. min erfaring er at både hun og jeg sover bedre på natten nå :)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...