Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Noen har den i midten??Jeg hadde min ved passasjer sida bak...Hva har dere?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 blir å ha vår stående bak fører setet, slik at jeg kan bøye meg bak å følge med dersom det skulle være noe=) sambo kjører som vanlig så da føler jeg at jeg har bedre utsikt på den lille dersom stolen står bak ham=)
Kruella Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 eg har hørt at det er lurest å ha det bakom førersetet pga at dersom en skulle krasje så svinger man automatisk den ene veien, og da er det sikrest å ha den der. Men vet ikkje om dette stemmer.. Føler de fleste har den bak førersiden.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Vi har den på passasjersiden bak i bilen, mener å ha lest i en test at det er den tryggeste plassen! :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 ja mener det jeg å...sia visst de skulle være en bil som skulle kjøre i deg på veien så er det jo fører sia det går utover?Da skulle jo passasjer sia bak være tryggest??
familien kaos- komplett Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 mener å ha hørt at høyre siden er tryggest ja. har snart fullt baksete vi nå da, men lillen skal sitte på høyre, de må rykke mot venstre etterhvert som de blir større:)
mammat2goll Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Har lest att høgre side bak er den "sikreste" siden for di minste. Har gutten min der nå, og når babyen kommer må gutten vår flytte bak førersiden.
Raych Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Vi har hatt jenta vår bak førersetet ettersom det er den sikreste plassen i bilen. Nå må vi ha en på hver side bak da når nummer 2 kommer, men hvem skal "få" den sikreste plassen?
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Den sikreste plassen har vært diskutert opp og ned flere ganger her inne. Aldri har en kommet med en god konklusjon..... Bortsett fra at den beste plassen er bak passasjeren. For da får føreren bruke den plassen han trenger. Er det noen som er lang som skal kjøre vil det bli et hinder om det står en bilstol bak! Mange får ikke nok plass til å styre skikkelig på da. Så kommer det jo også mye ann på hvilken bil, og familiesituasjon.... Skal en forelder kjøre mye alene er det jo ikke trygt å ha barnet bak føreren..... Tenk alle de gangene barnet skriker..... & mor/far snur seg automatisk for å se hva det er for noe. Vi har 4 seter bak, og bilstolen blir plassert mot høyresiden, siden vi bare har dør på venstre side. Må ha plass til et barn til. Hvor langt vi kan plassere stolen mot høyre kommer ann på bena til en lang far. Ikke testet akkurat det fult ut enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå