kirkra Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 noen som har babyvugge til å henge i taket??f.eks byssanlull eller leandervugge....er dere fornøyd??anbefalinger ønskes...
Vi har tre mirakler! Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Vi har en Leandervugge, og anbefaler denne varmt! Den er helt fantastisk, både for babyen, og så er den estetisk pen. Minsten her har storkost seg i vogga si! Den har hengt i taket på soverommet og så har vi hatt stativet i stuen og når mini skulle sove borte. Løp og kjøp..hehe
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Her i stavanger har de en butikk som heter "bånsull" (tror jeg det var). Det er en sånn type natur-treleker for barn og ullklær-butikk. Der har de en vugge som er flettet i "hamp". Til å henge i taket. Koster 500 kr og blir sterkt anbefalt av en venninne av meg.
SnupsaTupsa Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Leandervuggen! vi hadde den til minstesnupp og hun elsket den! Sov i den både dag og natt den første tiden, og på natten da hun begynte å sove ute i vogn på dagen. Superfornøyd med den! Jeg har solgt unna det meste av utstyr med en gang vi er ferdig med det, men denne står på loftet i tilfelle vi en gang skal ha flere barn, eller evt barnebarn med tiden fordi vi var så glad i den
birma og tredjemann Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Kan varmt anbefale Leander-vuggen. Den er utrolig fin og ikke minst - den er en super vugge! Gutten min brukte den helt fram til han var 8 mnd (de siste månedene kun mens vi var i nærheten selvføgelig). Tror kanskje den vuggen er den tingen jeg har vært mest fornøyd med av alle tingene vi har kjøpt til babyen vår :-) Veldig fint å kjøpe det hvite "forhenget" til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå