stinky-monkey Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har prøvd mye rart for å slanke meg, uten resultat. Nå lurer jeg på om jeg rett og slett må begynne å telle kalorier. Men da er spm mitt, hvordan kan jeg vite hvor mange kalorier jeg kan spise hver dag for å gå ned i vekt?
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Skal du ned i vekt bør du ligge på mellom 1300-1600 kalorier per dag. )
nick39 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er med i http://www.vektklubb.no, og den er ikke så veldig dyrt å være med.
krabbetrollet Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Vektklubben.no er gratis. Men hvor mange kalorier pr dag aner jeg virkelig ikke...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Det kommer helt an på hvor mye aktivitet du er i. Trening og sunt kosthold har hjulpet meg. Det er vikig å spise lite karbohydrater, være aktiv, og drikke MASSE vann. to liter om dagen. Dette er for å holde forbrenning i gang. Veldig viktig at du spiser NOK. Spiser du for lite går kroppen i sparemodus, og du legger på deg, fremfor å gå ned.
stinky-monkey Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Oki, takk for svar alle sammen :-)
Strandnelliken Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har gått på Grete Roede nå i vår, og tellt kalorier som bare pokker!! Har gått ned 17 kg!! Jeg har inntatt ca 1600 kcal i døgnet, men det er jo riktig for meg. Hva som er riktig for deg avhenger din kropp; vekt, høyde, alder ditt aktivitetsnivå osv. Er også viktig å spise ofte og mindre måltider.
chill+enda en til Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Jeg føler Grete Roede sin gratishjemmeside; www.vektklubben.no Veier maten, legger inn. Jeg inntar ca 1600kcal, og jeg går ned. Trener en del i tillegg. Det anbfelas fra Grete Roede å ligge på (minst) 7trimpoeng pr. uke. Trimpoengene finner du enkelt ut ved å legge inn det du har trent. Det er meget motiverende Jeg er også en av de som har prøvd det meste; pulver, piller, blablabla. Kaloritelling er nok det gjør susen for meg, men jeg skal legge til at jeg fikk en kickstart med Acomplia. Lykke til!!
candyland Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 hvis du vil gå ned en del skal det vist nok være mer effektivt å telle karbohydrater enn kalorier.... Men så er det karbohydrater i alt som er godt og da, sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå