Gå til innhold

Spm ang slanking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd mye rart for å slanke meg, uten resultat. Nå lurer jeg på om jeg rett og slett må begynne å telle kalorier. Men da er spm mitt, hvordan kan jeg vite hvor mange kalorier jeg kan spise hver dag for å gå ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ned i vekt bør du ligge på mellom 1300-1600 kalorier per dag.

:o)

Skrevet

Vektklubben.no er gratis.

Men hvor mange kalorier pr dag aner jeg virkelig ikke...

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye aktivitet du er i. Trening og sunt kosthold har hjulpet meg. Det er vikig å spise lite karbohydrater, være aktiv, og drikke MASSE vann. to liter om dagen. Dette er for å holde forbrenning i gang.

Veldig viktig at du spiser NOK. Spiser du for lite går kroppen i sparemodus, og du legger på deg, fremfor å gå ned.

Skrevet

Oki, takk for svar alle sammen :-)

Skrevet

Jeg har gått på Grete Roede nå i vår, og tellt kalorier som bare pokker!! Har gått ned 17 kg!!

Jeg har inntatt ca 1600 kcal i døgnet, men det er jo riktig for meg. Hva som er riktig for deg avhenger din kropp; vekt, høyde, alder ditt aktivitetsnivå osv. Er også viktig å spise ofte og mindre måltider.

Skrevet

Jeg føler Grete Roede sin gratishjemmeside; www.vektklubben.no

Veier maten, legger inn. Jeg inntar ca 1600kcal, og jeg går ned. Trener en del i tillegg. Det anbfelas fra Grete Roede å ligge på (minst) 7trimpoeng pr. uke. Trimpoengene finner du enkelt ut ved å legge inn det du har trent.

Det er meget motiverende :) Jeg er også en av de som har prøvd det meste; pulver, piller, blablabla. Kaloritelling er nok det gjør susen for meg, men jeg skal legge til at jeg fikk en kickstart med Acomplia.

Lykke til!!

Skrevet

anbefales, selvsagt ;-)

Skrevet

hvis du vil gå ned en del skal det vist nok være mer effektivt å telle karbohydrater enn kalorier.... Men så er det karbohydrater i alt som er godt og da, sukk.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...