OsloMor Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Etter bare 10.5 mnd etter fødsel har jeg endelig klart å signe meg på et helsestudio...! Til fredag skal jeg ha veiledningstime, og må da ha treningstøyet og sko klart MEN dette har jeg ikke peiling på, har kun trent kampsport før og brukte da kampsportdrakten og billig sports-bh (pupper var noe annet før jeg fikk barn). Dersom noen har noen tips å komme med, blir jeg selvsagt veldig takknemlig, og suprglad:-0
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ryka sko, røhnish klær og røhnish eller champion sport bh... Kjøpes på intersport :-)
trebarnsmamma? Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Selv sverger jeg til Nike når det gjelder sko og treningsbukser, når det gjelder sportsbh så har jeg noen fantastisk gode fra abetica som er gode for litt større byste, noe jeg i hvert fall har fått etter graviditeten...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hvor får du kjøpt disse abetica, peekaboo? Trenger selv god sportsbh, og sist jeg fikk hjelp til å finne vanlig bh (vattert) så endte jeg på 75E (sjokkerende å oppdage bhvitenskapen - jeg har jo alltid vært 75b)
OsloMor Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk dere,!! Skal sjekke og shoppe i morgen. Slik at jeg er klar med nytt gymtøytil freddan:-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Nike er også gode sko, ingen tvil om det... Men Ryka merket er spesial designet den type trening... Ta deg en tur på en intersport og prøv begge, det viktigste er at de sitter bra på foten og er full-dempet... Det er mye større utvalg i røhnish-klær siden det merket også er spesial laget for den type trening :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå