Gå til innhold

Hva er din beste sexopplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste sexopplevelse hadde jeg da jeg studerte, levde litt fritt en periode og chattet inne på lek var det vel... Kom i kontakt med en mann som var 20 år eldre enn meg og som jeg chattet med jevnlig. Etter en fuktig kveld på byen bestemte jeg meg en kveld for å sende en tekstmelding og høre om han hadde lyst på litt nattakos... Og det hadde han! Jeg var purung studine mens han var nesten 40, det var opphissende... Da jeg kom hjem til han stod han der i bare genseren og boxeren, han inviterte meg inn til litt vin i stuen. Uten at jeg merket det (!) Hadde han tatt av boxern mens han hentet vinglass, noe jeg merket da vi var halvveis ned i det første vinglasset og en deilig voksen pikk vippet mot meg... Han så at jeg så... og da sa han at det vel var på tide å prate alvor... han beveget seg over mot meg og "befalte meg" å ta hendene over hodet, han heiste av meg genseren og kneppet av meg bh'en, knadde puppene mine hardt... Dro av meg buksa og trusen og sokkene og kjente begjærlig og hardt inn mellom beina mine, sa han ville vaske meg siden jeg hadde vært ute og løftet meg opp... bar meg opp på badet sitt hvor han "befalte" meg å sette meg i dusjen hans... han dusjet av meg, så bar han meg inn i sengen sin hvor jeg husker at det var et garderobeskap med speil ved enden av sengen... først slikket han meg hardt og lenge til det gikk for meg, så vippet han meg rundt i doggystyle, stilte seg opp på kne, og før jeg fikk sukk for meg smelte han den deilige pikken rett i analen på meg... han var ikke så stor men bred, jeg hadde ikke gjordt det før så jeg ble satt ut, men nøt, nøt og nøt... husker jeg kikket opp på oss i speilet, så hvordan han smalt inn i meg og jaget inn og ut, klapset meg og behandlet meg som den tøsen jeg var... jeg var der til langt på neste morgen, og han brukte meg og brukte meg... Den eneste gangen jeg har gjort noe sånt og det deiligste jeg har opplevd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dette din beste sexopplevelse? Ja ja ... da har du en del å lære om hva god sex er ... (Men mest sannsynlig er du vel bare ute etter et lite kick etter å ha dikta opp en masse kjedelig tull)

Skrevet

Jeg ordla meg kanskje feil da vel. Mest pirrende da. For meg var det det fordi det var "ulovlig". Ikke er det oppdiktet heller. Selvfølgelig har jeg hatt bra sex med kjærester, men det blir noe annet. Har dessverre ikke verdens mest utrolige sexliv med mannen min som jeg lever sammen med nå dessverre. Unnskyld at jeg prøvde å starte en tråd med kjedelig sex i dine øyne.

Skrevet

Syns det var en veldig bra tråd jeg! Og litt av en opplevelse!

Har selv levd noen utsvevende år og vært med på mye rart. Dessverre er det ikke alle som er like frisinnede! Mest sannsynlig, så er hun som svarte deg først bare misunnelig. Misunnelig fordi hun aldri har fått oppleve noe sånt, aldri turt eller aldri hatt sjansen. Hun har nok et ganske kjedelig sexliv selv, og må hakke på andre for å føle seg bedre.

Kjempe bra tråd dette her!! :)

Jeg kan jo fortelle om en opplevelse jeg selv hadde på den tiden jeg levde sånn...

Jeg og to kompiser var på hyttetur. Han ene var en som jeg hadde et "knulleforhold" til. Han var GOD!!! :)

Den ene kvelden satt vi på hytta og vorsa, og så tok vi båten (hytta var på en øy) over til fastlandet for å ta en tur ut. På veien over står jeg og holder meg fast (var en sånn type ganske stor speedbåt), og "knullekompisen" min står bak meg og holder seg fast liksom rundt meg. Plutselig kjenner jeg noe hardt og stivt mot rumpa mi...

Jeg snur meg mot kompisen min, og han ser på meg og smiler lurt og spørrende... Jeg er fullstendig med på notene, og løfter skjørtet forsiktig opp bak sånn at han andre ikke skulle oppdage oss (var mørkt ute, så det var ikke så enkelt å oppdage). Han stakk den inn, og det var utrolig digg! Der sto vi og hadde oss rett ved han andre, uten at han fikk det med seg..!! Det var ikke så enkelt å holde lydene inne, men vi klarte det. Da vi var ferdige og skulle legge i land, skjønte han andre at det var noe, for vi klarte jo ikke å la være å le. Da vi fortalte det, sa han bare at neste gang kunne vi jo si i fra sånn at han kunne få se på... :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...