Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har hørt flere ting.. At de ikke skal bruke sko før de kan gå selv OG at de kan bruke sko når de lærer å gå.. Hva er riktig? Eller best? Eller åssen gjør/gjorde du det? Min lille er 8 mnd, og vi "går" med han.. Ser for meg at han kanskje lærer seg bedre å gå hvis han har på sko? Tenker da på ordentlige sko med skikkelig støtte, ikke sånn h&m sko..
OsloMor Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Vil heller anbefale deg Robeez skinntøfler, på den måten får de brukt hele muskulaturen i foten og de er lette og fine for såsmå babyer. Ikke er de for varme heller, skinn puster bra.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Vi feiret snuppas første skritt med å kjøpe hennes første par sko (gode, med ankelstøtte) samme dag. Før det hadde hun bare brukt krabbesokker (lærte å gå på våren - vintern hadde vi ahtt vintersko, men det var mer for å ha noe vanntett på når hun var ute i snøen/regnet), både ute og inne. Tror det med å lære å gå uten sko er for at de skal finne balansen selv, og ikke være "avhengig" av støtten, men man ser jo best selv hva som passer en )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Hvor får man kjøpt slike skinntøfler da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Tror robeez likner veldig på tinyzone, jeg kjøpte våre på tinyzone.dk (under "hjemmesko")
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 De skal helst ikke ha sko på, aller helst gå barbent :-) Nå anbefaler de til og med at barnet har gått uten støtte i minst 2 uker før de får sine første sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå