Gå til innhold

Noen som har vært på kreta nylig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvordan temperaturen er der om kveldene ?! Kan man gå i skjørt / kjole, eller var det for vindfult ? Vet dette er veldig individuelt, men greit å høre alikevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser imorgen med lillesnuppa

Skrevet

Var der i mnd skifte mai/juni og gikk bare med skjørt og kjoler. Så vil tro det skal gå fint nå også. Noen kvelder hadde jeg tights under, så det kan jo kanskje være greit å ta med, sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Tights er pakket klart =D Takk for tips ! Noen andre tips ? Var dere på dette Jumbosenteret ? Ikke sikkert dere var på Chaniakysten da, dit vi skal, Platanias.

Skrevet

tanta mi var dere forrige uke det var 41.4 kl 22.

Skrevet

Vi var på platanias vi også, men jumbosenteret har jeg ikke hørt om. Hva er det for noe?

Skrevet

Skal visstnok være et eget kjøpesenter i retning Chania, som bare har barneting ? Om jeg ikke har misforstått helt da :S

Skrevet

Åååå, ja det tror jeg faktisk jeg kan ha sett da vi tok bussen til chania. Lå ihvertfall rett ved veien, og de hadde masse fine barneting så jeg i vinduet. Sikkert verdt å ta en tur dit ja.

Har dere med vogn, så vil jeg ikke anbefale en stor vogn, gangfeltene er veldig smale!!!

God tur. :o)

Skrevet

Vi har nettopp vært i Portugal og der var det også et sånt Jumbo-senter, og det var en magastor butikk med alt mulig i, noe ala Obs, bare en god del større...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...