Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Mannen min er ikke så glad i sex... Hvordan kan jeg gå frem for å skaffe en sexpartner som jeg kan treffe for kun sex kanskje et par ganger i måneden? Dette er et seriøst innlegg og jeg trenger ingen moral da dette er helt greit for ham under ordnede forhold.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Lag deg profil på Cupido.no. Der er det mange som er ute etter akkurat det samme. Du får sikkert napp med en gang! Lykke til!
Harry Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 On 7/11/2007 at 8:07 PM, Anonym bruker said: Mannen min er ikke så glad i sex... Hvordan kan jeg gå frem for å skaffe en sexpartner som jeg kan treffe for kun sex kanskje et par ganger i måneden? Dette er et seriøst innlegg og jeg trenger ingen moral da dette er helt greit for ham under ordnede forhold. Hei, er du der ennå??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Did you find anyone and is it safe? I'm in the same situation and confused. Anonymkode: 5fc6f...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå