Gå til innhold

Noen uke 29 ikm`ere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiden flyr avgårde,nå er det snart vår tur til å teste,vente på tr,

finne opp alle mulige symptomer...hehe.

noen som har noen forhåpninger?

jeg kjenner ikke noe som helst,så forventer ikke noe her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en uke-29-ikm'er! Må si at jeg har skyhøye forventninger jeg altså... Men jeg blir ikke mer en middels skuffa om det ikke klaffer. Men jeg har lissom gått så "lenge" og venta på IKM føler jeg. Trodde den var for en uke siden, så viser det ser at den er da neste uke. Jeg vil lissom bare ha noen svar jeg da.

Og må si jeg er uenig med deg altså dolly... he he.. tiden sniiiler seg forbi hos meg! Åh jeg blir gaaal he he. Åssen har du holdt ut det her så lenge? Jeg kommer til å være hår- og negleløs innen det er gått et halvt år. Beundrer det innmari altså...

Skrevet

får ikke gjort så mye annet enn å vente...

har hatt mine perioder uten hår og negler,tro meg...!..hehe.

men nå har jeg gitt litt opp,har klart å legge det litt fra meg.

er helt fantastisk å klare å tenke på andre ting.

heier på deg!!

Skrevet

Det kan jeg tenke meg. Håper jeg og kommer på det stadiet at jeg kan tenke på andre ting jeg også, hvis det her skulle drøye ut. Men det er vel ganske naturlig å være overivrig de første pp? I allefall er det en del har jeg sett he he.

Men du må ikke gi opp... Håpet er der alltid! Jeg skal nå i allefall heie på DEG!

Skrevet

IKM uke 29 ja, men tr kommer nok den... Har ingen symptomer og det ble lite kos rundt el da vi var på ferie med lillebroren til sambo... Jaja, sånn er det, men faktisk så tror jeg ikke at jeg blir skuffa denne gangen om tanta kommer.. Endelig over den kneika..:)

Skrevet

he he vi har og hatt lillebroren til samboer på besøk... Men han har pent vært nødt til å stå over den stormen og... heldigvis så er han bra voksen da :P Håper for deg allikevel jeg da rosered... Vet jo aldri!

Skrevet

Lillebroren til sambo er bare 12 år da, og vi sov i campingvogn, så det ble uaktuelt... hehe

Skrevet

ha ha ha ja da blir det vel litt verre ja... hadde jo gått an å sendt han på butikken eller no da... En liten time ;)

Skrevet

ja, og tida går så sakte!!!

Er i hvert fall sikker på at vi traff på el denne gangen. Om egget fester seg, er en helt annen sak. Tar vel en test over helga - da er det to uker siden positiv el-test. Hvis ikke tr kommer før den tid da....

Skrevet

hadde el på lørdag og nå har jeg mens murringer i underlivet...skjønner ikke hvorfor. Ellers er formen topp. Og jeg er selvfølgelig utrolig utålmodig..... Lykke til damer

Skrevet

Heisann!

Jeg er heldigvis paa ferie saa jeg slipper aa tenke saa altformye paa IKM neste loerdag (ble flyttet pga el). Men jeg har ingen symptomer, og jeg har ikke mye forhaapninger, men, men humoeret er paa topp!!!!

Hvor er forresten IKM29 listen?

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...