Gå til innhold

Tilbake her etter MA.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Da var jeg tilbake etter å ha vært gravid i nesten tolv uker. Vi var på første svangerskapskontroll på torsdag, da legen ikke fant noen hjertelyd. Han sjekket med ultralyd også, men det var over. Dagen etter fikk vi vite at livet tok slutt i uke 8+6, rett etter at vi så hjertelyden på UL fire dager tidligere.

Det er litt tungt å tenke fremover på neste forsøk nå, men det forandrer seg sikkert snart. Dette var vårt andre svangerskap. Det første endte i en SA i februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Utrolig trist å høre. Vet akkurat hva du går gjennom. Hdde en sa 30 mars, ble gravid med en gang men mistat i ma for en uke siden. var da 14 uker på vei. Det er veldig tøft å tenke videre nå. Men jeg var hos legen idag og vi ble enige om at neste gang skulle jeg få ultralyd både i uke 8 og 12. Be om det neste gang du og, for å føle deg "tryggere" så ønsker jeg deg masse lykke til og håper vi begge snart får en spire som holder seg fast alle 40 ukene :-)

Skrevet

jeg vet akkurat hvordan du/dere har d...

har selv mista i uke 13 og trodde da alt var bra...fosteret døde i uke 9...

har også hatt en sa etterpå i uke 6....det er tungt...men man kommer igjennom det...vi har snart brukt ett år nå på å prøve og det er fælt å tenke på-.--men sånn er det...jeg er heldigvis forholdsvis ung...24år..så håper at vi får et barn i løpet av 2008..

lykke til...

ønsker dere alt godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...