Gå til innhold

jeg har gått opp en skostørrelse !!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig det a? Snart 8 uker siden fødsel og jeg får ikke på meg de gamle skoene mine? Det virker ikke som om jeg har så mye vann i føttene lenger heller? Skjønner ingenting jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også... - Men siden det er bare tre uker siden fødsel, tenkte jeg de kanskje kom til å gå tilbake etter hvert. Kanskje ikke da??!!

Skrevet

Det er noen som gjør det. Gikk også opp en skostørrelse etter nr 1 og har aldri gtt ned igjen, kjenner flere som også permanent har gått opp en skostørrelse, og en ringstørrelse.

Skrevet

Haha, join the club! Her har jeg måttet kaste ALLE de vakre skoene mine, og nå har jeg bare 5 (nye) par som passer! (hadde sikkert 30 gamle) I begynnelsen presset jeg meg ned i 37 - jeg skulle ikke opp i 38 nei! Men måtte til slutt gi etter - nå er det gått 8 1/2 mnd etter fødsel, og jeg tror nok str. 38 er kommet for å bli... Må utvide gifteringen også!

*sukk*

Skrevet

I knew it!!! Jeg var sikker på noe vart blitt rart med føttene mine! Hehe! Ser jo ut som en klovn på bena jeg!! Dette hadde jeg aldri hørt om før!!

Hehe..

Skrevet

Jøss, er det kommet for å bli da??? Jeg som hadde så mange sko... *snufs*

Jeg visste virkelig ikke at dette var mulig jeg altså.

Skrevet

samme her... trodde jeg kulle gå ned igjen, men det skjer visst ikke.. må nok kaste alle de gamle skoene mine.

Skrevet

Heeelt vanlig. Det er nemlig ikke bare bekkenet som "løsner", pga hormonene så sklir hele kroppen litt fra hverandre i ledd og sammenføyninger. Så selv om alt vannet er forsvunnet - kanskje kiloene også - så sklir ikke kroppen tilbake på plass igjen rett etter fødsel. Spesielt gjelder dette hender og føtter. Mange opplever at det tar flere mnd før de får på seg gifteringen igjen, andre står forvirret foran skohylla 6-7 mnd og lurer på hvem i alle dager som har bytta ut alle skoene med et nummer for små sko?!? Hos de aller fleste går det tilbake igjen, men det er de som opplever at de er stuck i 39 istedet for 38... :)

Skrevet

ikke egentlig - det er jo ganske viktig at båndene i bekkenet blir løsna litt fram til fødsel, så vi får ut ungene. Og det er muligens litt komplisert for hormonene å styre KUN til bekkenet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...