*Vetlis* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har faktisk kjent liv 2 ganger nå i kveld !!!!!!!!!!!!! Så tidlig da :-) Er jo bare 13+4. Kjente det i uke 14 en gang med forrige man! Å til dere som tror jeg innbiller meg det : Jeg har vært gravid før, å jeg kjenner forskjel på litt liv og en promp!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tror deg! Jeg kjente liv da jeg var 18 uker med førstemann. Denne gangen var jeg helt sikker på at det faktisk var babyen jeg kjente allerede 14+4. Det er jo kjempetidlig - men helt mulig! Det er jo ikke akkurat noen kraftige spark ennå, mer som lette knips/dult. Men det er IKKE luft :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 åååh så gøy,husket første gang jeg skjønnte at det var spark, en utrolig god følelse=)
*Vetlis* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Ja det er lett å kjenne forskjell på de små "dulta" og andre lumske ting hehe! Men man må være rimelig oppmerksom, i akkurat det rette øyeblikket for i det hele tatt å få det med seg! Men ja for en deilig følelse :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå