Gå til innhold

små bebiser er bare til å spise opp... :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

de er så gode der de sover, grynter og krøller seg sammen når de kommer opp i fanget. suger til seg varme og sender noen smil som en kan bare felle en tåre for. sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener! :-) Tror jeg kommer til å spise opp snuppa vår en dag! Hun er bare så søt og deilig og god! :-)

Skrevet

Hihi, minner meg om ei lita jente jeg pleier å passe en del. Ho er 3 år nå, og her en dag sa jeg til henne at ho var så søt og god at jeg hadde lyst til å spise henne opp. Da såg ho forferdet på meg, og utbrøt: "ÅNEI, du må ikke spise meg -da har du meg jo ikke lengre!" Kunne ikke la være å le da!

Skrevet

ååå ja, nusser og susser og "smaker på" jenta mi hele tida jeg..

hun er jo så god, at mammaen bare MÅÅ kose på henne hele tida..

Skrevet

hehe. føler det likens, enda vi har 4små så må jeg borti å pirke på dem alle. ta en nese og småterge litt. men det ender med at jeg ligger under alle 3jentene og kaver for da skal de ta hevn på meg.hehe

kusina mi er 7år nå og mens jeg gikk med vår 1 jente så sa jeg til "siri" da at jeg syntes hun var så søt at jeg kunne spise henne opp. og så kikket hun på meg og sa at du får ikke spise meg for du har spist en baby fra før.hehe. da var hun nyss fyllt 2år.hehe.ler av det enda jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...