-24-juli Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Var hos jordmor i dag og fikk gode nyheter:) Jeg hadde 2-3 cm. åpning, kjenntes modent ut og hun kunne kjenne hodet på babyen. Noen som har samme utg. pkt? Tar det lang tid før fødsel?
Noah A*3 daga over* Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 var dette hos jm på sykehuset eller hos jm ved helsestasjon?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Fikk omtrent samme beskjeden selv i dag, men æ har ikke tremin før 1 august da.. Ho "strippet" meg litt i samme slengen. Siden det var såpass modent. Så nu venter æ i spenning på om noe skal skje snart...
MissiCippi Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Så gøy! Herlig å vite at noe er på gang:-) Jeg gikk som du i mellom 3 og 4 uker før førstemann kom! Hun kom ei uke før termin.. Lykke til! Et lite tips: En omgang i høyet setter nok fart på sakene nå:-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 fikk samme beskjed sist svangerskap,tok 3 dager så kom han..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 For guds skyld! Hvilken jordmor er det som går hen og stripper noen i uke 37??? Er sjokkert jeg! Hadde ikke latt jordmor få strippe meg nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå