venter på deg, lille venn Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hvilken fare utgjør egentlig søtsaker i svangerskapet? Når er det vanlig at magen begynner å bli en liten hard kul? Å ikke en myk "fleskepute"??
Tvillinger og storebror! Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg var veldig hekta på is i mitt forrige svangerskap (enda det var på mørkeste vinteren...), å jordmora sa hele tiden at jeg måtte holde meg unna altfor mye søtt pga svangerskaps diabetes....Hun sa noe med at nyrene ikke klarer å ta unna like mye sukker når man er gravid, som ellers. Å så er jeg veldig disponert for diabetes da mange i min familie har det.... Magen min ble ikke hard utenom under kynnerne, da ble den stram og hard i tyve-tredve sekunder før det ga seg. Utenom ble den vel ikke helt hard før jeg gikk over tida! Da kom strekkmerkene også i full fart! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå