Gå til innhold

Ang. pergo og mengde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg spurte etter pergo sa min gynekolog at han ikke så vitsen med å bare ta "enkelkur". Altså 1 tabl. daglig. Men at man burde begynne rett på "dobbelkur" som er 2 tabl. daglig. Noen andre som har opplevd liknendE????

Jeg har gått på enkelkur i 3 mnd. tidligere. Fikk eggløsn, men ble ikke gravid. Fikk også MASSE bivirkninger som avtok litt etter litt for hver kur. Men gruer meg visst dobbelkur gir enda mer/sterkere bivirkninger..... Skal begynne på pergo igjen ved neste pp. i aug.

Har forresten eggløsn. av meg selv nå. Har hatt det de siste 3-4 mnd. Sjekker med eggløsn.tester. Så jeg har nå fått pergo for å se om dette kan stimulere eggløsn. litt mer. Gi det ekstra "dytt".

Krysser fingrene for en sommerspire .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. eg måtte også ta dobbel kur med pergo.. dei føsrte kurene mine var med enkel, men ga meg ikkje god nok eggløsning. Eg hadde eggløsning, men ikkje på det nivået det skulle vere.. Husker ikkje helt hva dei blodprøvene hette, men mener at nivået måtte vere 18 for å ha egglpøsning. Når eg tok enkerl pergo kur, var den på 20, men det er så lite mente legen at det er vanskelig å bli gravid med det. Så da måtte eg ta dobbel kur etter det, og da steg nivået til rundt 32 og det skulle vere veldig bra. Gjekk vel ca 6 kurer med dobbel kur. Ble faktisk gravid uka før eg skulle begynne på medisin til prøverør. Det vil si, eg fann ut at eg var graivd uka før... hehe..

Håper det hjelper for deg også¨..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...