Gå til innhold

Tyrkisk bad-noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere anbefale det?? har hørt man får jevnere/penere brunfarge..Stemmer det? dersom jeg er litt brun fra før,og tar tyrkisk bad vil min farge på en måte forsvinne litt da?! kunne tenkt meg å prøve..men greit å høre andres erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkisk bad er nydelig. og burde egentlig vært lovpålagt for alle minimum 1 gang i uken. Jeg anbefaler deg å ta det noen av de aller første dagene siden det ytterste hudlaget vil bli massert/peelet bort. Det i sin tur vil gjøre at brunfargen vil sitte bedre og bli jevnere.

Gled deg dette er nytelse fra start til slutt!!!

Skrevet

Å det høres bra ut:) men hva gjør de...maserer?! da tror jeg vi skal gjøre det den første dagen vi er der nede.Håper jeg blir skikkelig brun og at fargen sitter en stund:) får man skikkelig myk og glatt hud etterpå?

Skrevet

Det er nydelig og kan anbefales på det sterkeste!:)

Men gjør som Cat.68 sier, ta det første dagen. Jeg tok det en av de siste dagene, og mye av brunfargen min lå igjen på badet....

Skrevet

Har tatt det i Budapest. Var ikke brun, og brydde meg ikke om det ;-)

Ble massert naken (!!) av en dame (fikk ikke lov å ha klær på), og badet i vann som var 38 grader.

Herlig og absurd opplevelse ;-)

Skrevet

Det starter med at du får sitte i en slags bastu lavet i marmor. Det er godt og varmt. Så får du legge deg på en madrass på en marmor benk og de såper deg inn over hele kroppen med en olivenolje også skrubber de deg fra topp til tå. Så en ny omgang med såpe (de liksom blåser opp en slags pose med såpe og dekker deg med såpen) vanskelig å forklare men det er en opplevelse av ren nytelse. Etterpå skyller dem deg med lunket/kaldt vann.

Så går du videre og får legge deg på massasje benk og får massaje fra topp til tå....

Åhhhhh, nå blir jeg rent av litt sjalu på dere altså o))

Skrevet

ååå no gleder jeg meg utrolig mye, etter å ha lest her! Skall til Tyrkia på bryllups reise og har bestilt honnymoon pakke, inni den pakken skulle me få tyrkisk bad og massering..+++masse anna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...