SOMMER :) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Han får bare morsmelk. Han blir vekket og får mat hver tredje time pga lavt blodsukker, gulfarge og ingen vektøkning. Ringte barsel for tre timer siden pga han var blitt mer gul. Fikk beskjed om at vi kan vente til i morgen med å ta nye prøver. Så lenge vi klarer å få i han mat. Det klarer vi selv om han nesten sover gjennom hele måltidet. Han får morsmelk på flaske. Etter jeg pratet med dem på barsel har han hatt tre bæsjebleier. Syns det er veldig masse, kommer ganske mye i hver bleie. Så nå lurer jeg på om vi bør ringe sykehuset igjen. Hjelper jo ikke om vi får i han mat hvis den kommer rett ut igjen. Tenker vi ser an til neste måltid klokken halv ti, men vi blir litt bekymret. Husker jo ikke helt hvordan det er med avføring på så små... Jaja sønnen min er bare 5 dager gammel og gir mamma'n sin masse bekymringer. Hvordan skal det bli når han blir tenåring.... :-)
Mille** Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Mine bæsjet i hver eneste bleie når de var så gamle, er nok helt normalt. Bekymringer blir det nok av framover ja. ;o) Men er du bekymret så ikke nøl med å ringe, de er på jobb og dermed der for å hjelpe. )
Bella Swan Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Min gutt hadde minimum 12 skitt bleier i døgnet. Men så la han godt på seg da, så da er det nok anderledes. Ta en tlf til sykehus eller Hs hvis du er bekymret, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..
ejiec++ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 det er helt vanlig at de bærsjer så mye når de er så små. Så lenge de bare får mm, så er "alt" normalt. Noen bærsjer flere ganger om dagen, andre en gang i uka. Hvis han har antydning til gulsott, kan det hjelpe å la han ligge i næheten av et vindu der det er mye lys. Selv om han bærsjer mye, så tar han til seg den næringen han trenger, det er bare et tegn på at han får rikelig med melk :-) (tror jeg da i alle fall - etter det jeg har hørt på helsestasjonen). gratulerer med baby :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå