ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Var på sv.kontroll på syke huset i dag... bortsett fra min utrolige hode pinne og bekkenplager, er alt helt supert. Urin er normal og BT er kjempe fint i uke 37.. Jeg hadde gått opp 7 kg på 8 uker.. hun mente det var mye, men det er jo det eneste jeg har gått opp i sv.. så jeg ser ikke så vondt på det. Fikk omvisning på føden, kongsvinger, det var jo bare kjempe fint og rolig toppen 3 fødsler om dagen.. Kjempe store senger på romma og familie rom.. Hadde vente rom også, men dusj og badekar, der var det mulig å høre på egen musikk på cd-spilleren, ligge i en stor seng og vente men åpningen tar sted.. og få akkupunktur.. Nå gleder jeg meg faktisk til å føde! det skal bli kos det.. HVor er riene? hehe
Poteto Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 så kjekt da du venter på rier du og? eg og!! skal på ul i morgen eg gleder meg..
wrch Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 heisann... ønsker deg lykke til med fødslen:) fødte selv på kongsvinger og er kjempefornøyd med alt der:) spesielt jordmor som tok imot min lilleprins hun kan jeg ikke få takket nok:) der blir du tatt godt vare på det skalljeg love deg:) klem til deg
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk! ja gjett om nå gleder jeg meg, hodepinen fly fort av sted.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå