Gå til innhold

4 dager over, ingen TR og negativ test.. hmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer og lurer på om jeg kan være gravid likevel og at kroppen min bare bruker lang tid på å få opp hcg'en... hmm

Har stressa lite denne mnd så tror ikke den er forskjøvet av den grunn heller..

Har alltid hatt stapile sykluser.. har aldri vert mer enn 1 dag på overtid... hmmm rare greier..

Men skal teste igjen i morgen tidlig *håpe håpe*

Noen andre i min situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde vente minst 48 timer før du tester igjen. eg er 11 dager over tiden å eg skal til lege på fredag for å finne ut om eg er gravid. hjemme tester virket ikke på min mor så skal sjekke om de ikke virker på meg heller.

Skrevet

jeg er 15 dager over og har fått flere neg tester.

litt irriterende, for når man først ikke er gravid, vil jeg ha syklusen tilbake så jeg kan prøve igjen!

men det er nok ennå håp for deg- det kan vel ta en uke eller så før man får positivt.

Skrevet

Å godt å høre at det enda er et snev av håp! :D

Har enda ingen tegn til TR men har mensmurringer som jeg har hatt i 2-3 uker nå, samt også vondt i ryggen, kvalme, svimmelhet, utrolig trett, endret matlyst, ømme bryster, større aerola, rastløse bein, oppblåst mage, tisse trangen kommer heeele tiden osv osv...

Så med alle disse symptomene skulle en jo tro jeg er gravid, men er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se...

Tenkte å ta en test i morgen tidlig med morgen urin *(har 10 tester liggende, så har nok til flere test forsøk)

Og om den også er negativ venter jeg minst 48 timer til for så å teste igjen :)

Håper noen av dem slår inn som positiv og at tanta fremdeles har flybiletten til Kina!!! Hehehehe

Skrevet

Hei Veslejenta :0)

Jeg testet negativt imorges, så nå roer jeg ned hele greia. Skal hjem på ferie imorgen så da får jeg kanskje tankene litt på avstand. Som Snupi skrev i et annet innlegg så vet jeg jo ikke hvor i syklusen jeg er ettersom jeg venter første mens etter jeg sluttet med p-pillen. Ble litt skuffet da jeg leste det, fordi da betyr det kanskje at jeg ikke er på "overtid" i det hele tatt...

Hvordan går det med deg? Testet idag??

Krysser fingrene for positiv test!!

Skrevet

Jepp jeg testa i dag....

Og den ble:

svaaaaaaaaaaaak positiv....

Kunne såvidt skimte en strek nr 2 med litt farge på...

Så nå spørs det da.. får bare vente enda et par dager for så å teste igjen...

Hmm ja var litt kjipt det der med deg, men du får bare slappe helt av og kose deg på ferie, så om TR enda ikke er kommet om en ukes tid så kan du jo tenke på å teste igjen ;)

Håper du er gravid, og X fingrene for deg ;)

Skrevet

eg og vil ha svak positiv i de minste:P grattis=)

Skrevet

Hehe ja mulig det kommer om et par dager ;)

Det eneste man kan gjøre er å vente -teste og vente mer og så teste enda mer.. hehe vet dette går på nervene asså!

Men kanskje det hjelper om jeg kaster ut litt *babystøv* :)

Håper for deg ;)

Skrevet

hehe skal til lege i måren for å få bekreftet om eg er gravid elle ikke. eg e kvalm kver dag nå så håpe eg får positiv test elle så går eg til GU å får sjekket om de er noe der:P

Skrevet

Da må du komme tilbake hit å si ifra :D

Er så spent! :D

Skrevet

Oi.. ble spennende for meg også dette.

Det første innlegget ditt samt overskriften stemmer NØYAKTIG på meg. Kunne ha skrevet ALT du skrev delv... samt det i det andre innlegget ditt.

Jeg er fire dager over tiden i dag. Tok nok en test i kveld.. men negativ...

Hadde liksom slått meg til ro med at jeg da garantert ikke er gravid (testet positiv 6 dager før ikm med nr.1 og 4 dager før ikm med nr 2.). Er jo helt merkelig om det da er gravid og det ikke gir utslag før sååå mange dager etter????

Vet ikke hva jeg skal tro nå :)

Gratulerer med svaaaaaak ositiv test. Får håpe den bare blir sterkere og sterkere.... :)

Skrevet

Hehe ja jeg også fikk positiv tidlig med nr 1.. hmm rart dette her...

Får håpe testen min blir sterkere ja...

Og krysser fingrene for deg også ;)

Er enda håp ;)

Noen går så lenge som 3 uker før den blir positiv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...