Poteto Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 hjelper det? kapsler er så dyrt, så lurer på om eg vil prøve te?
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hvis du allerede er fødeklar er det vel litt sent å begynne. Bringebærblad setter ikke igang fødsel, men hjelper gjør at livmoren trekker seg raskere tilbake etter fødsel, og teen skal vel gjøre huden smidigere med tanke på revning o.l.? Jeg begynte med teen og kapsler i uke 36 el. 37 sist.
Poteto Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 okay, er i uke 37 nå.... tenkte eg skulle kjøpe i morgen å prøve litt
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Okay, tolket nicket ditt dithen at du nesten var på overtid. Lykke til med kapselene, jeg liker å tro at de hjalp på meg ang. smidigheten i huden hvertfal. Fødte ei jente på 4,1 kg og måtte sy to sting etterpå. Synes ikke det er så ille )
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 en bringerbær te kopp det drikker vi opp så kommer det en liten knopp. heheheheheheh
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Se på 3 tri. Har lagt ut oppskrift om hvordan du lager te selv der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå