Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hva drømmer dere? ( Jaaa, jeg kjeder meg ) Ble litt inspirert fra 1. trimester Jeg drømmer helt utrolige drømmer, og det har jeg alltid gjort. Venner og familie synes de er helt syke, og ser bare teit på meg når jeg forteller om dem Jeg drømte for en stund siden at jeg var i en bonusbane, sånn som er på dataspill når man skal få mer penger, så løp det negerbarn etter meg. Så datt de ned, så kom det en rød speedbåt å kjørte de inn på land hvor det stod to store tønnegriller å ventet på dem. Når jeg hadde svømt i land også, la jeg dem på grillen, snudde og ordnet de, og til slutt hadde de blitt to gigantiske biffstykker. Rart ass Og i natt drømte jeg at jeg var i Nittedal, der mormor bor, men det var ikke Nittedal, det var i syden på et skikkelig fint hotell hvor vi satt å drakk smootie. Så var faren til en kamerat av kjæresten der, og akkurat når jeg hadde samlet alle vennene mine som ikke vet at jeg er gravid, så avslørte han hele greia. Så skulle jeg få en bursdagsgave av en gammel nabo, og da kunne jeg velge mellom et egg og en tur i sånn ring etter båt. Jeg valgte båt, men da hadde de ikke ringen, og vi sånn på en rattkjelke. SÅ! Så skulle de syden folka legge ut bølge-stoppere som gjorde at det ikke ble så store bølger, men da lå det brått bare masse tømmerstokker i vannet som gjorde det skikkelig stygt. Så skulle jeg føde på badet til mormor, og kjæresten nektet å komme å hjelpe meg, og da ble jeg skikkelig sinna. Da var vi brått i sånne rør i byen som var veiene inn til butikker og sånn, og jeg hadde eget rør som het gravid-røret, så skulle jeg gjemme meg for kjæresten... Masse masse mer, bare orker ikke skrive resten! Fortell da noen
Teltpluggen Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Mine drømmer er for skitne til å komme på trykk tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Uff nå ble jeg redd:O Man skulle nesten tru at du var vambyr, grillet Afrikansk barn og gjort dem til biffer........Herre G.. skulle ønske å aldri leste den! Helt Fælt godt det er bare drøm huffffffff
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Haha, det er ikke meningen å drømme det liksom Kan jo ikke noe for hva man drømmer xD
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 jeg drømmer alltid at jeg har heftig sex, men d er aldri med samboeren.... Håper jeg ikke stønner eller snakker i søvne;)
Pockahontas Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, så morsomme dere er.. Jeg har også veldig syke og heftige drømmer til vanlig. Nå er det ekstremt. Drømmer så mye om barn og bebier (ikke så rart seff). Men jeg drømmer at noen stjeler barnet mitt og at små barn lider osv, stort sett mareritt hver natt.
Bdancer Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Jeg drømte at jeg bare fikk 250kr i lønning denne måneden jeg... husker ikke helt hvorfor men det var helt "logisk" i drømmen, ble trukket for ett eller annet. Tok tid på morraen i dag før jeg klarte å skjønne at det bare var en drøm. Litt bekymra for alt babyutstyr jeg må bruke penger på kanskje?
kløver Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Jeg drømte at jeg fødte i uke 13, bare det at det viste seg at jeg egentlig var i uke 18. Men fikk tvillinger, en gutt og en jente som begge var over 2 kg og i topp form....hehe Jeg følte meg veldig snurt for at jeg ikke fikk oppleve resten av graviditeten og ikke minst fordi barna ble født før ultralyden - for den hadde jeg jo gledet meg til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå