06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg må bare legge inn ett innlegg om min svigermor slik at vi ser at det ikke bare er svigermødre som går en på nervene. Men så må jeg jo innrømme at jeg kun ser dem 4 ganger i året så dem får aldri tid til å gå meg på nervene.hehe. Jeg snakker ganske ofte med henne på tlf og da jeg hadde permisjon dro jeg og min datter alene på ferie en uke til svigers:) Hun handler ofte klær til tulla vår som vi får når vi kommer. Denne gangen fikk vi 2 kjoler, badedrakt og 3 bukser:) hyggeligt. Vi setter av 2 uker hver sommer til å være sammen med dem.. Og de julene vi ikke feirer hos dem kommer dem alltid over fjellet i desember slik at dem får levert alle julegaver og se den lille. Glad jeg har et godt forhold til svigermor. Men så er nok mye av grunnen at jeg ikke har en mor selv og da naturlig går til henne:) Så håper dere som sliter med svgiermødrene deres kommer forbi det og blir gode venner:)
nick39 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har også ei fantastisk svigermor og vi treffes gjennomsnitt 1 gang i uka. I dag var vi der og spiste middag......haaaaa herlig. Nei det er ikke alle som sliter med sine svigemødre. Men det er værre med min egen mor. Men pytt pytt, hun bor langt unna.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Stakkers deg som sliter med din egen mor. Huff det må være sikkelig kipt. Du for tenke hvordan du er med svigermor slik at du kan være flinkere med din egen mor. Alle er vi jo like og kan få gode rellasjoner bare man legger godsiden til. Ønsker deg virkelig lykke til, dette klarer du nok fint. Klem
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Min svigermor er en av mine beste venninner! hun er den eneste bortsett fra min mann, eg føler eg kan snakke om ALT med. vi jobber sammen, har bodd sammen under husbygging, og ses daglig! er så utrolig takknemlig for den svigermoren eg har, syns synd i dere som ikke har den fine kontakten som vi to har. ikke alle som har svigermor fra helvete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå