Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 maserer dere begge bryst samtidig, eller holder det å ta et av gangen evt annehvert?
aprilspøk Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Dette er egentlig ikke anbefalt. Tenk om du reagerer med stormrier, og får en superstresset baby. Nei, naturen ordner opp når du og babyen er klar.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg var til jm idag, og ho ga meg rådet om å stimulere brystvortene itillegg til å massere et punkt mellom tommelen og pekefinger. Når det gjelder stimulering av brystvortene sa ho ingenting om hvordan gjøre dette, men tenkte jeg skulle prøve ikveld:-) Prøver vel på begge samtidig!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jeg har prøvd dette. massert noen kvelder på rad i en 15-20 minutt.. tar brystvorten , altså selve knoppen mellom peke og tommelfingeren og vrir litt frem og tilbake... men jeg vet ikke om det er til å anbefa.e for nå har jeg en livmor som har sammentrekninger som e rlike sterke som rier, fikk målt de på sykehus i går, men er ikke fullt moden... og tror du de de gir seg...nei... nå er jeg sliten altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå