Gå til innhold

FY SØREN HVOR DERE KLAGER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så dritt lei..... det koster SÅ mye å være gravid, det koster SÅ mye å få barn, hvorfor får dere barn da....til å med folk som har vært på assistert befrukting sidene klager etter å ha slitt årevis etter å få barn!!!!

SLUTT OG KLAG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klage,klage!!!!!!!!! Klage, klage!!!!!!

Hva ellers skal man gjøre i regnet når man har ferie??

Skrevet

ja ja ja... slutt og klag på alle andre og pass på deg selv...

Skrevet

Hehe - du er morsom - ikke bry deg/les om du syns folk klager da!

Og, så må du lære deg reglene for bruk av og/å... Det heter "til OG med" og "slutt Å klag"! hehe...

Herregud - skjerp deg! La folk få snakke om det de vil. Hormonene bobler i deg skjønner jeg!

Skrevet

Nei, mange gnålete å sutrete OG gravide kvinnfolk. Som bare må få sagt det for OG få oppmerksomhet.

Skrevet

Til og med folk fra assistert befruktning klager? Hva mener du?

Har ikke de lov til å klage fordi de har blitt gravide??

Herregud, det var virkelig dagens dummeste utsagn. De har vel like mye rett i å klage som alle andre..

Ble mektig provosert nå. Det vitner bare om hvor tjukk i hodet enkelte her er...

Skrevet

Slike tråder liker vi ikke - la være å svare på denne. Og - det er feigt å svare anonymt når man sier noe så dumt! :-(

Skrevet

Hvem sier mye dumt lilletrollet? Det er jo så mange anonyme her. Og jeg med...

Skrevet

Den som startet denne tråden...

Og nå er jeg dum selv som holder den oppe på første siden.... :-(

Skal vi slutte å svare på denne jenter..?

Skrevet

Jeg oppfattet ikke tråden om hva det koster å være gravid som klaging, mer som et tankekors, men når det gjelder assistert befruktning syns jeg de kan få lov å klage litt på at det skal koste så masse som det faktisk gjør. Hvorfor skal de måtte betale så mye, mens vi andre blir gravid bare vi tenker tanken - helt gratis?!

Syns du "anonym" er på feil nettside hvis du skal klage over sånt. La oss nå få lufte meningene våre i fred og fordragelighet her og slippe slike innspill som ditt.

Skrevet

Hold deg på kranglesiden du hvis du har sånne store problem me gravide som klager litt!!!

Skrevet

er vel ikke direkte klaging sm kommer fra de som skriver om penger.. Er vel for å høre hva andre mener om saken:) kanskje få noen gode råd osv...

folk må få skrive omd et de vil:)

Skrevet

snakk om å ha lite å gjør på....så det å høre med andre å få råd er det maye klaging å de med assistert befruktning kan ikke di få utløp for sine frustrasjoner under svangerskapet??er faktisk ikke like lett å være helt deg selv når du ikke sover,spiser er bekymret for div ting....vi er her for å støtte hverande å gi hverandre trøst å gode råd!! så anonym kom deg på kranglesiden der du hører til......eller er dukansje missunelig på hvor greit det er her inne på 3 trim....

Skrevet

Så da er det kun den ene personen i verden som har det aller dårligst som er berettiget å klage? For det er vel det du sier, at man ikke skal klage fordi noen har det dårligere enn en selv? For min del hjelper disse sidene meg i å få ut litt frustrasjon, og det hjelper masse å se at andre sliter med de samme tingene.

Å signere med anonym under sensitive spørsmål som avføring, utflod, angst og lignende, er forståelig. Men å ikke kunne stå for de utsagnene du kommer med, beviser vel bare hvor lite du våger stå for disse meningene?

OG: er det en gruppe som ikke bør mobbes, er det de som skriver med skrivefeil.. Utrolig usaklig å kommentere det!!

Skrevet

Bitch! Må vel være lov å reflektere over ting! Fjottkjerring!

Skrevet

Reflektere er greit, men det går vel an å gjøre det i respektfulle og vennlige former? Er ikke rart det er krig i verden, det beviser du godt! Spesielt når du klarer å komme med de treffende og velformulerte argumentene "Bitch" og "fjottkjerring"!

Skrevet

Kjære anonym.

Det er ingen som tvinger deg til å være her inne, til å lese alle "klagene" eller til å på noen måte måtte forholde deg til dem. Så hvorfor bruke energien din på det da??

Må jo bare legge til, med forholdsvis stor ironi, at hva er innlegget ditt om ikke en eneste lang klage??

Med vennlig hilsen

Skrevet

Da passet det jo fint med enda ett klage innlegg fra deg!!!!!!!! Slutt å henge deg opp i alle andre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...