Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg var på apoteket i dag pga at jeg har så halsbrann, også har jeg blitt anbefallt her inne og prøve titralac...men fikk beskjed om ikke og bruke det da jeg var gravid pga at det bare fremheved enda mere syre og halsprann ... så her sitter jeg da og drikker samarin .. De to andre slagene de hadde var bare med mint og det tåler jeg ikke. :( Får prøve og drikke fløte nestegang ... !
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Har du prøvd lovehearts? Det funker for mange :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Du får noe som heter Novaluzid på apoteket, det smaker peppermynte (ikke mint) og de funker utrolig bra! Hvis ikke kan du jo forsøke Gaviscon. Det er det også mange som synes er effektivt (men smaker ikke like godt som Novaluzid synes jeg....)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 ja jeg hvet, men kan ikke bruke Novaluzid pga peppermynte . Det står nå ihvertfall mint på pakka. Jeg overrlever, det er en del av lidelsen. Har ikke vært dårlig i det heletatt i svangerskapet så jeg skal vel overleve det her...Det hjelper og spise vannmelon og vaniljeyoughert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå