SokkeLaila Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har alltid tenkt at den dagen jeg får en baby, så skal jeg ha kjøpt meg et godt kamera! Og i dag er det jammen Dagen; har kjøpt et Nikon digitalt speilreflekskamera og er sååå fornøyd! So long -nå skal jeg ut og knipse og øve meg til å ta fine bilder av urolige motiver!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hvor mye måtte du gi for ditt, kan jeg spørre om det? Vi skal nemlig også kjøpe..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Åh, jeg skal kjøpe meg nytt kamera jeg også om jeg får råd! Heldiggris
*bubbs* Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hvilket Nikon kamera har du kjøpt? Jeg har også tenkt mye på å kjøpe digitalt speilreflekskamera. Er det veldig dyrt?
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Heldiggrisen Sebbe!! Har tenkt på det vi også, men ble ny 55 kvm veranda istede.. hihi.. men vi har et veldig bra digtalkamera fra før da.. med utrolig bra oppløsning og zoon og dill dall.. hehe.. men er ikke speilrefleks da.. Det hadde virkelig vært prikken over i'en.. Men vurderer et nytt videokamera da.. har bursdag i august.. får ønske meg masse penger!! hehe..
SokkeLaila Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 ..nå er katten fotografert fra absolutt ALLE vinkler! Hun har hatt status som favorittmotiv i mange år -men om et par måneder får hun litt konkurranse fra annet hold..! Har kjøpt et Nikon D40 -kostet 4500,-. Fikk det anbefalt som 'nybegynnerkamera' av flere. Har de mest sentrale funksjonene -hvilket fremdeles er 'gresk' for meg her jeg sitter med manualen! Les testen; http://www.akam.no/test/speilrefleks/test_av_nikon_d40/33885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå