kfth Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Vi har tenkt og samle gjestene på fredags kvelden for noen timer. Vi ønsker og gjøre denne kvelden så enkel som mulig, men samtidig gjøre noe slik at gjestene blir kjent med hverandre. er det noen som har en god ide til hva vi kan finne på?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Kommer an på hvor mange gjester da, men hva med å spille et brettspill eller lignende?? Samle flere på ett lag? Spille Geni eller Trivial pursuit eller kortspill kanskje? Gå en tur i området? Nei, jeg vet ikke... Noen andre som har noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Det var en kjempegod ide!! Som i usa når de samles til lunsj dagen før. Kanskje en lunsj kunne samlet de, så tar dere underholdningen slik dere ser passer best?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hehe... måtte le litt, 100stk sitter og spiller brettspill, for så å traske en tur i nærmiljøet etterpå
hAndy Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Vi skal også ha en type vennefest på fredagen. Vi skal gifte oss på hjemplassen min i Lofoten og har leid et rorbuannlegg som vi skal være begge dagene. På fredag skal vi grille på brygga og kjøpe inn kasser med øl. Vi er ca. 90 gjester. Festen varer fra 19 til 01.00. Grilling er kjempe enkelt og sosialt. Uteområde er jo kjempegreit å bruke hvist du tilgang på det. En stor hage eller noe. Skal grille "pakker" i sølvpapir med laks og grønnskaer. Kjempe enkelt og trenger ikke blir så dyrt. Partytelt er ar alternativ hvist dårlig vær.
friendship Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Vi skal ogsaa ha en liten fest fredagen. Med koldtbord eller grill mat, musikk og prat. Fordi vi har mange gjester fra utlandet som kommer, min forlovede er engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå