Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har så lyst på favorittretten min taco en dag, men småen på 4 uker sliter alt litt med luft i magen som det er så tør ikke å bare jafse innpå og håpe det går bra heller, liker å spise det med ammse mais og sterk saus på. Noen som vet hvor lang tid det vil ta fra jeg spiser dette til jeg trygt kan amme ham igjen? Gir i så fall utpumpet mm på flaske i mellomtiden (som er utpumpet før jeg spiser taco ;-))
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hmmm, der ble det et rart ord, skulle stå masse mais...osv
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 De sier vel at det er ute av melka etter noen timers tid...? Tror jeg. Min reagerte ikke på noe, hverken sterk mat, løk eller noe annet (og jeg elsker veldig sterk mat altså!). Så det er jo ikke sikert din reagerer veldig heller.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Nei, det er ikke sikkert, men jeg tror kanskje det. Laget pizza to ganger siden fødselen og har da hatt litt tacopulver i kjøttdeigen og begge gangene har han var ganske sutrete på kvelden, men det kan jo ha vært tilfeldig også. Vanskelig å si for han er ofte litt sutrete på kvelden og sliter litt med luft uansett hva jeg spier eller ei virker det som, men noen dager er verre enn andre da. Er vel bare litt pysete for å prøve, brødrene har i hvertfall ikke tålt sterk mat, men han her virker egentig mer robust, han tåler f.eks at ejg spiser litt mais, det har ikke de andre gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå