Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Fikk en MA i uke ...men krysser fingrene igjen!! Det var tunggt mens det stod på for var så ekstremt kvalm i tillegg, men nå prøver vi igjen. Hadde positiv EL test, og skal teste til helga!! wee!
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 lykke til med testinga:o) regner med du holder oss oppdatert.:-)
Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 hei ja det skal jeg, gleder meg. men ingen tegn ennå.....tror jeg. er trett men det kan jo være mye annet også, tror kanskje ikke tegnene kommer SÅ tidlig..
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jeg var både trøtt og kvalm veldig tidlig, men vanskelig og si om det er tegn eller bare er psykisk, hehe
Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 jeg vet i alle fall at jeg har metallsmak i munnen nå, samt stikninger og er veeldig trett!! men kan jo være psykisk, men metallsmaken og trettheten er IKKE psykisk, hehe!! huff, det skal ikke være lett!
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 hehe, kjenner igjen den forferdelige ventetia. Går bare og venter på el jeg da.. det tar så laaaang tid. kommer vi oss inn på 1 tri. snart begge to:o)
Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Ja vi får håpe det!!:D Gleder meg til å teste i helgen. Men tiden har gått fort da egentlig siden EL, veldig. Testet positiv med CB digital EL-test. Jeg trengte bare bruke den ene strimmelen av sju da vel og merke, for jeg kjenner det VELDIG godt når jeg har EL, det gjør vondt rett og slett.
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 vet lissom ikke om jeg kan vente å få det denne mnd jeg da etter utskrapning forrige uke. Så kan jo hende jeg må vente noen uker til. men men det viktigste er at det snart blir en baby i magen igjen og at den faktisk holder seg der inne denne gangen:-) Kjenner jeg blir spent på dine vegne jeg nå. Hehe. du våkner nok 7 på lørdag for å tisse på pinnen. :0)
Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2007 oi utskrapning, hva skjedde? selv hadde jeg en MA for to måneder siden. det tok hardt på for var 8 uker på vei, men den døde i uke 6+3:( Men vi prøver igjen!!:D:D
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 ma. begynte å blø i uke 14, men de sa det døde i uke 8. så jeg har gått 6 uker uten å vite at noe har vært galt. så jo hjerte lyden i uke sjy så vi var jo drit happy vi. Kom som ett sjokk da jeg fikk vite at den var død. Dagen etter gikk vannet, og det meste kom av seg selv, men foretok en utskrapning for å få vekk alt. Så nå vet jeg ikke om jeg har hatt mens eller om det bare blør etter utskrapninga, så det går nok med noen el.tester denne mnd:-)
Lotte&Babyspiren Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2007 huff dette var skikkelig fælt synes nå jeg, ikke noe i forhold til det jeg opplevde jo!!! stakkar deg da!! (trøste trøste!) Denne gangen går det bra med oss. Huske på å ikke stresse eller tvinge kroppen til noe som helst når man føler seg sliten allarede. Jeg skal i alle fall være litt for meg selv, prøve i alle fall. var litt mye stress sist så.. og stress er jo ikke bra, ikke for meg i alle fall!
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 ja jeg og. jobber i ambulansetjenesten og i barnehagen. neste gang må jeg bare roe ned. Ingenting som er viktigere enn å fa en liten frisk baby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå