Gå til innhold

vondt i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vondt i underlivet . hva kan det være ? er i uke 38 nå ...

har ikke vondt når jeg tisser eller noe , men vondt i selve underlivet... =??? så har jeg masse utflod, og det kjennes nesten ut som jeg tisser meg ut hele tiden , men gjør ikke det da ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også har det...lurer på det samme så jeg dytter litt jeg:)

Skrevet

Er det konstat smerte eller en vodsom smerte inn i mellom?

Jeg kjenner nemilg veldig ofte at babien snur på hodet langt nede i bekkenet og det gjør utrolig vondt!

Skrevet

nei .... det er vell vondt sånn nesten hele tiden , ikke sånn kraftig vondt så gir det seg iallefall... er så redd det er noe galt eller noe jeg. eller om kanskje fødselen er i gang , for det vil jeg ikke akkurat nå. vet ikke om slimproppen min for i morgest heller , hadde litt hvit slim med litt blod på .. ??? men var liksom bare to ganger når jeg tørket meg , var ikke noe mer. ?? er det slimproppen da ??

har hatt mye utflod, noe som var heeelt blankt å ?? så som jeg sa tidligere kjennes det ut som jeg tisser på meg , kjennes litt ut som det skal renne , men det gjør ikke det. (går mye på do , men hvem gjør da ikke det :) hehe

Skrevet

Har det på samme måte og tror det er hodet til babyen som er kommet så langt ned i bekkenet og ligger og trykker på ting og tang. Har også mye utflod. Det kan jo være fostervann som har begynt å lekke hos deg? Lenge til du skal på kontroll? Kanskje verdt å sjekke ut..

Skrevet

jeg har og vanvittig mye nedpress, og kjenner at babyen vrir seg langt nedi bekkenet, til tider er det driiiiiit vondt, så det er nok normalt.

Skrevet

nei , skal i morgen på kontroll ,tenke jeg bare skulle vente med alt til da , for det er liksom ikke lenge til . håper alt er bra /normalt å at fødselen IKKE er rundt hjørne , at det er en stund til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...