jmca Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Fikk mens søndag, to dager før ikm, men har vært veldig kvalm siden søndag og hatt unormalt mye blødning og smerter. Tok en test mandag for eg blødde bare pittelitt morgenen søndag før den kom tilbake mandags morgen (etter at eg testet), den var negativ. Lurer litt siden det ikke har vært slik før, noen som har hatt det sån? Sluttet på pillen i januar..
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hei du. Det er jo mulig at det kan ha vært en sa. Mange som har det før de vet at de er gravide. kommer gjerne som en litt kraftigere mens, kanskje også klumper. Men det er jo vanskelig å si helt sikkert... Håper du blir gravid snart hvertfall da:-)
jmca Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Det er slik det er, kraftigere mens og litt klumper, håper nesten at det har vært det, er iallefall fruktbar da...
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 det er du da:-) da er det jo bare å prøve da og håpe at den sitter snart:-)
rosa78 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 hei. har selv hatt en sa min erfaring med det er at det kommer klumper og kjempe smerter og masse blødning... men ved en sa skal gravid testen din fortsatt være positiv pga gravid hormonene kan sitte i kroppen din opp til 2 uker etter en sa.... kan også være kvaagulert blod etter du sluttet på p pille pga det er en "uekte" mens... lykke til.. klemz
jmca Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Ja testen burde jo være positiv, men det kan vel ikke være koagulert blod ettersom jeg sluttet med p pillen i januar og har hatt sån noenlunde like sykluser?? klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå