rødhette* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hvilken av diesene du selv har, er din favoritt? Hvilken er det du ikke har, som du har mest lyst på akkurat nå? Bare nysgjerrig..
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Av QK diesene er det marihøna som er favoritten. Har ett flott blomstermotiv i en puncher(8 kronblader og ca. 2 cm i diameter) som er absolutt den største favoritten blandt dies og punchere. Den jeg har mest lyst på er sommerfuglen, den re så flott! Hva med deg?
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Foreløpig er det sommerfuglen min og øyenstikkeren som er favorittene, men det kan jo selvfølgelig være det endrer seg etterhvert. Har du bilde av den puncheren? Nysgjerrig Lenge siden jeg har brukt puncherne mine nå... Aller mest har jeg lyst på et nytt alfabet, men det koster så masse... Av mindre dies, er det nok marihøna jeg ønsker meg mest Syns også den "peek-a-boo" kaninen ser veldig søt ut, og kunne tenkt meg den. Samt mange andre
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 JEg har ikke bilde av den men jeg kan jo scanne inn noen av scrapebooking sidene mine jeg har brukt den på og sende deg på maile? Jeg er urolig glad i den og den kan varieres i det uendelige, bruker veldig ofte den lille blomsten fra panduro på oversikten du fikk av meg i midten på den store og gjerne litt glitterlim i midten. Blir flotte blomster synes jeg da. Du har en flott blogg, du må reklamere med den her du lager jo kjempeflotte kort så flere må få muligheten til å se.
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk Ja, hvis du gidder det vil jeg gjerne se! Da får jeg også se litt av hva du produserer
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har skannet inn 2 sider fra albumet til snuppa. MEN jeg er ikke "ordentlig" skrapper men har litt enklere stil. Sendte med ett bilde av ett kort jeg lagde til tanten min i helgen også, ett jeg er superfornøyd med.
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Du er kjempeflink!!! flotte sider, og nydelig kort!!!! Jeg liker stilen din Lager enkle ting selv, jeg..
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Takk, lover jeg ikke skal skrive mer her nå skremmer jo andre fra å kommunisere også. Nå skal jeg på bikuben.no og finne noen dies jeg skal sende gubben bort for å kjøpe for meg til uka. Han har nemlig ferie mens jeg må jobbe og slite.
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2007 Hehe Bare skriv så masse du vil her, du Si fra hvilke nye dies det blir når du har bestemt deg
summer85 Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 jeg har jo akkurat kjøpt mine.. men favorittene forløpig er marihøne, øyenstikker og sommerfugl.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå