rødhette* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 bruker dere når dere setter sammen utstansa dies?
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg ble anbefalt en "limpenn" den agngen jetg begynte litt smått se denne linken: http://www.bikuben.com/produkter/limprodukter/zig-2-way-glue-pen-squeeze---r Når jeg prøve satte sammen sommerfuglene jeg fikk fra deg, brukte jeg rett og slett vanlig teip på baksiden for å holde vingene samlet. Men når jeg satte på kroppen limpennen. DEn er fin å bruke til feks. marihønene.
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Den limpennen jeg bruker mest. Men er noen ting jeg syns den er litt dum å bruke på. På sommerfuglene fester jeg kroppen med den, og det gjør at vingene holder seg fast... For når jeg limer sommerfuglene fast på bakgrunn, holder det at kun kroppen er festet fra før. Men på øyenstikkerne brukte jeg teip bak for å holde de små prikkene på plass Skal montere marihønene i dag
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Det var lurt jeg tenkete ikke så langt at det holder å bare lime kroppen. Hv asynes du om marihønen i div farger, måtte bare prøve den ene rosaen.
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Må innrømme at rødt er favoritten, er lissom den fargen som er "mest riktig". Men var fint med de andre fargene også, så gjorde ingenting at du sendte den i forskjellige farger Har akkurat montert de, gleder meg til å bruke dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå