Gå til innhold

PLEASE HJELP ***FLAUT**!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 3 uker siden, hatt masse blødning hver dag og opphold i to dager, så litt i dag igjen (renselse prosessen)...

Men fy faen det stinker det som kommer nå...det er blodligt utflod....ikke rikelig blod...(sorry detaljer)!!

Føler jeg stiiiinker !!!! Har ikke hatt sex el noe heller, og det klør også....har nettopp blitt sånt, har ikke hatt det sånt hele tiden liksom...://

Hva er dette?!!! Håååååper noen kan hjelpe meg, blir GAL!!! :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det ikke stinke litt da??

Gjor det på meg=P

Klødde avogtil også...

MEn gikk over=)

Skrevet

Det skal ikke stinke! Tror du kanskje skal ringe legen og få tatt 6 ukerskontrollen din litt på forskudd jeg. Kan være du har fått en soppinfeksjon elller noe siden du klør?

Skrevet

Hei!

Nå er ikke jeg lege eller noe, men i andre tilfeller hvor man klør nedentil, sier de jo at det KAN være sopp. Det er jo ikke farlig, men det kan være greit med behandling, som krem eller gele. Det at du sier at det lukter kan også indikere det. Jeg sydde en del etter min fødsel, og fikk beskjed om å si ifra hvis det begynte å lukte vondt, for da kunne det være noe med stingene.

Jeg synes du skal gå til legen din jeg:-)

H#n vet best, og kan gi deg svar!

Lykke til!

Skrevet

Renselsen lukter ganske emment, det er helt vanlig.. Var litt bekymret selv, men jordmor sa at alt var helt fint (trodde det var betent eller.no)

Skrevet

hehe.. kjenner igjen det du skriver.. Følte også at det luktet skikkelig vondt .. og klødde som pokker noen dager! Men det er sikkert pga en går med det jævla bindet ganske leeenge!! Var ikke noe soppinf. her iallefall.. Begynte nemlig å lure litt på det..

Så.. hold ut! det går over! =)

Skrevet

jeg husker da jeg hadde det og jeg syns det lukta fælt..

men viss det virkelig stinker som du sier så kan det være en infeksjon..

Skrevet

Jeg hadde bakteriell vaginose etter fødselen min. Gynkologen min sier det er helt vanlig at ammende kvinner får det pga slimhinnene våres blir ekstra tynna og skjøre. Så floraen går litt opp og ned.

Jeg tok det opp på seks ukers kontrollen som egentlig ble tre måneders kontrollen (fikk ikke time før)

Da fikk jeg medisin og alt ble ordnet på dagen.

Kan jo være noe sånnt eller noe helt annet. Men som regel lar det seg fikse med enkel medisin nesten over natta.

Det er bare å få sjekket det opp med en gang med lege så er en helt sikker. Jeg trodde jeg hadde fått sopp men legen sa alle canestenkurene gjorde faktisk det hele værre.

Lykke til:)

Skrevet

Fastlegen min sa til meg at det er veldig vanlig med sopp etter en fødsel. jeg hadde det. og fikk en stikkpille og en krem. ble straks bra igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...