Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Lillemann er så lei lekene sine..Har dere noen gode forslag hva som kan være interessant? Han har både togbane, tegnebord, garasje, snekkerbenk, alle mulig biler og verktøy, masse bøker..Han har også endel slike Fisher Price stasjoner, men de leker han aldri med..Han er nok blitt for stor. Savner noe han kan holde på med mer enn 5 minutter... Denne skal han få tenkte jeg hvertfall: http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2661784&cp=&view=all&f=Taxonomy%2FTRUS%2F2254197&sr=1&origkw=v+tech&kw=v+tech&parentPage=search Har dere noen spennende forslag?
ZamZam Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Min er litt over tre og er glad i alt som beveger seg så her går det i tog, cars og biler...
rufs Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 hva med å gjemme bort alt han har,la han slippe å se tingene en stund,da blir det ekstra gøy når du finner det igjen,,,kan jo fort bli for mye leker å:)og en tre åring er vel ikke for stor for noe...
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Min gutt har sjørøverskipet fra Duplo, det elsker han. Så er han veldig glad i å pusle også.
Dronningen! Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Kanskje sønnen din rett og slett har for mange leker? Ta bort noen av lekene og gjem de et sted - bytt leker etter en stund. Kanskje han ikke vet hvordan han skal leke med de lekene han har, eller at det er kjedelig å leke med de alene.... Tror ikke det vil hjelpe å kjøpe flere leker. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå