Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ..joda,der står e og skal lage pannekaker..begynner å ta frem d e trenger..ser inn i skapet der e har bakevarer som mel etc. Joda der var det fFULLT AV BITTE SMÅ DYR,tok en stor søppelsekk og måtte kaste alt. E titta oppi melposen og der KRYDDE det av sånne melbiller. Så nå har e så og si kasta alt maten i skapa og vaska ned hele kjøkkenet=(blei ikke pannekaker på denne gjengen nei..da blei grandis redninga;) Skreiv jo før idag at oppskriftboka mi var full av melbiller oxo,så nå må e ut å kjøpe me nye bøker pluss mat.. Uff,dagens 2syte/klageinnlegg fra min side..
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ekkelt ja! fant små larver i melposene på SFO sist uke. Da hadde vi allerde satt deigen og skulle til å bake ut bollene. Det ble is istedenfor. uff og æsj
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Å....stakkars deg,så ekkelt!! Holdt på å flippe helt den gangen jeg fant de i bestikk skuffen,men i maten er jo 100 hundre ganger verre. Grøss...
Labbetøs Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Skrev brev til melprodusenten. Jeg ble også anngrepet av slike melbiller for et par år siden. Skrev klagebrev til melprodusenten (er jo ikke bra at de selger mel med larver i!).De ba meg kaste alt som var i skapet og sende dem oversikt. Så fikk jeg 500 kr i erstatning for å kjøpe nye matvarer.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jøss, det skal jammen e oxo gjøre=)takk for info Ellie83.. Syns det er helt forferdelig disgusting. Hater sånne kryp,syns det er skikkelig ekkelt å tenke på at de er i hus. Akkurat nå føles det som e har fullt av melbiller kravlendes på hele me;( Orker ikke å tenke på alt vi har spist som har inneholdt mel larver=((((((((((((((((((((((((((((((((((*grøss*
Labbetøs Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Ja jeg kjenner desverre følelsen. Ugh. Ekkelt.Men de var heldigvis greie og returnerte pengene uten så mye mokk.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 =)ja d skulle jo bare mangle syns nå e. Hva skrev du i brevet forresten,og sendte du med noe "bevis"? Du sendte ikke med kvittering eller?Hehe, jeg er ikke sånn som tar vare på sånne ting;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå