Clavia Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er nå 4 dager over det som ville vært IKM hvis jeg hadde gått på pillen fortsatt. Men siden den forrige menstruasjonen var p-pillemens, hvordan kan jeg da vite når jeg burde fått vanlig menstruasjon? Og når kan jeg eventuelt begynne å mistenke graviditet?? Kan det hende jeg går her på "overtid" og det ikke er overtid i det hele tatt?? Ble så utrolig stressa av dette nå :0( Håpet så sterkt på en baby snart og trodde at jeg kunne være gravid nå. Har flere symptomer, men stoler ikke på denne babysyke kroppen hehe :0) Hjelp meg å skjønne dette!
jmca Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg ville tatt en test slik at du slipper å stresse sån, det er jo mange som blir gravide på første forsøk:) Lykke til!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Etter pille slutt har man ofte ustabil syklus, så man kan ikke vite sikkert når IKM er (det kan man for såvidt aldri være sikker på) Det beste anslaget er nok å beregne IKM ut fra syklusene du hadde når du gikk på p-piller. Går du mange dager over denne datoen ville jeg ha tatt en test. Jeg gikk selv en uke over IKM (beregnet ut fra pille syklusen) før jeg testet, og testen var positiv gitt! Håper du er like heldig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå