Gå til innhold

drømmene våre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hatt en del merkelige drømmer i sv.skapet.bla at jeg fikk en katt til baby som jeg bar på magen i en liten eske.

og i natt drømte sambo at han passet på babyen sin som var like stor som tommeltotten sin.og at den hadde alt for mye skinn på kroppen.

hehhe mye rart man drømmer da.drømmer ofte nå at babyen kommer ut med den en foten igjennom et lite hull øverst på magen, og at jeg må tape igjen hullet eller dra på sykehuset å sy igjen..hehhe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha jeg drømte at lille gutt var en pakke salami.. var visst helt normalt det. hadde pakka han inn i helse teppe og gikk stolt rundt og viste han fram...

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som drømmer mye merkelig. Har ingen klare eksempler nå, for de blir borte iløpet av dagen, men våkner stadig opp utslitt og vet at jeg har drømt om fødsel og beby. Gleder meg vilt til han kommer ut og jeg kan finne en ny søvn rytme sammen med han.

Skrevet

Jeg også drømmer at han kommer med et bein gjennom magen. Skikkelig guffen drøm! Drømte her en dag at jeg var skikkelig på fylla som høygravid. Drømte jeg våkna uten å huske omtrent noe og var såå bekymra. -Og SÅ letta når jeg våkna opp fra drømmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...